JOJO gelooft dat de wereld een mooiere plek wordt als we iets meer oog hebben voor mensen, in plaats van nummers.
Daarom helpt JOJO ondernemingen te ontdekken hoe zij hun klanten en doelgroep nog beter kunnen begrijpen en van dienst kunnen zijn.
Kwalitatieve content op maat is een essentieel onderdeel van een sterke merkidentiteit. JOJO begrijpt dat het bedenken en creëren van deze content een lastig proces kan zijn.
Daarom ontzorgt JOJO ondernemingen door dit traject uit handen te nemen. Dit voor een eindresultaat dat van toegevoegde waarde is, voor zowel de onderneming als de doelgroep.
Dienstverlening en content die je op de kaart zet als een klantgerichte organisatie
Een opvallende merkidentiteit waar je doelgroep je direct aan herkent
Visuele uitingen die je doelgroep, bewust of onbewust, oproepen tot actie
Tijdens een vrijblijvende intake bespreken we tot in detail wat jouw wensen zijn en hoe JOJO deze voor jou gaat realiseren. Aan de hand van deze intake wordt een op maat gemaakte offerte naar je toegestuurd.
Na akkoord op de offerte, gaat JOJO zich volledig inleven in de normen en waarden van jouw onderneming en de hierbij horende doelgroep(en).
JOJO gaat voor jou schetsen tot zijn handen ervan verkrampen. Drie van deze schetsen worden omgezet in digitale concepten. Deze concepten worden aan jou gepresenteerd, zodat jij uitgebreid feedback kan geven.
De feedback uit de vorige stap wordt verwerkt en het door jou gekozen concept zet JOJO om in een professioneel eindproduct. Je ontvangt hiervan een drietal (kleur)variaties om uit te kiezen.
Eventuele laatste feedback wordt verwerkt en de gekozen variatie wordt klaargemaakt voor export. Het eindresultaat wordt in elk gewenst formaat opgeleverd.
De bestanden zijn eenvoudig te downloaden via de link die jou wordt toegestuurd. Indien het gaat om drukwerk, kan JOJO dit zelfs bij jou laten thuisbezorgen. Dat scheelt jou weer tijd en moeite!
Of nou ja, het ''team''..
JOJO conceptstudio is eigenlijk een eenmanszaak. Opgericht door mij, Joël Mooiman.
Hoi, aangenaam!